Szkoła Podstawowa w Tuchorzy
Wydarzenia
Wędrówki po Warszawie PDF Drukuj Email
09.06.2008.

Od dnia 30 maja do 2 czerwca trwała wycieczka klas pierwszych gimnazjalnych ZSPiG w Tuchorzy do stolicy Polski-Warszawy, zorganizowaną przez nasze wychowawczynie panią Zytę Maternę i panią Bożenę Nowak. Dodatkowymi opiekunami byli pan Zbigniew Wąsik i pan Robert Strażyński.

O godzinie 5:00 rano wyruszyliśmy w podróż autokarem trwającą około 10 godzin. Wszyscy czuliśmy podekscytowanie i wyglądaliśmy przez okna, w nadziei, że zobaczymy już Warszawę. Na krótko zatrzymaliśmy się w Niepokalanowie, aby zwiedzić tamtejszy kościół. Wreszcie stało się! Szczęśliwie dojechaliśmy do celu. Stolica przywitała nas ulicznymi korkami, wysokimi wieżowcami i przede wszystkim sunącymi obok nas tramwajami.

Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej PDF Drukuj Email
08.06.2008.

Dnia 30 maja br. o godzinie 6 rano klasy Va, Vb i VIa  wyjechała na wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej. Naszą przygodę zaczęliśmy od kopalni węgla kamiennego w Nowej Rudzie, w drodze do kopalni złota w Złotym Stoku odwiedziliśmy Kłodzko (godna uwagi starówka twierdza). Wszyscy z utęsknieniem oczekiwaliśmy najważniejszego punktu programu, czyli zakwaterowania i obiadokolacji. O godz. 2200 mieliśmy teoretycznie ciszę nocną.

Następnego dnia wyruszyliśmy w kierunku Karłowa, aby „wspiąć” się na Szczelinie, potem błądziliśmy w labiryntach Błędnych Skał. Niezapomnianych wrażeń dostarczyła nam kaplica czaszek w Czermnej, po której relaksowaliśmy się w uzdrowisku w Kudowie Zdroju. Po obiadokolacji mieliśmy dyskotekę i ognisko, po powrocie do pokoi niektórzy zaczęli się pakować inni wyczerpani wrażeniami poszli spać.

Wczesna pobudka (630 ), generalne porządki, zjedliśmy śniadanie, pożegnaliśmy się z lud?mi, którzy nas ugościli i wyruszyliśmy do Międzygórza. Kolejne schody nad wodospad Wilczki i do ogrodu bajek były dla niektórych wyczerpujące (aby nie rzec dobijające).

Wycieczka w Góry Świętokrzyskie PDF Drukuj Email
29.05.2008.

6 maja klasy 2 gim. oraz 3a gim. pojechały na Wycieczkę w Góry Świętokrzyskie. Oto relacja z naszego jakże ciekawego wyjazdu:

6 maja:
O godz. 4:45 spod szkoły ruszyliśmy w długą drogę. W sumie do celu naszej podróży jechaliśmy jakieś 9h łącznie z przerwami. Pierwszego dnia mieliśmy okazję zwiedzić: Muzeum Orła Białego w Skarzysku-Kamienna, Dąb Bartek i Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęborku. Następnie udaliśmy się do "Jodłowego Dworu", miejsca, w którym spędzaliśmy noce. Tam zjedliśmy obiado-kolację po czym udaliśmy się do swoich pokoji. Wszyscy byli bardzo zmęczeni, ale i tak nikt prędko nie zasnął. Młodzież do pó?na siedziała i rozmawiała.

Rajdy rowerowe kółka ekologicznego PDF Drukuj Email
27.05.2008.

W miesiącach kwietniu i maju czonkowie Kółka Ekologicznego uczestniczyli w rajdach rowerowych po okolicy.

Objechaliśmy naszą gminę zwiedzając ciekawe jej zakątki. Podziwialiśmy piękno przyrody. Zwracaliśmy też uwagę na zmiany krajobrazu spowodowane działalnością człowieka.

Każdego tygodnia organizujemy kolejne wypady.

Opiekun Kółka Ekologicznego - Bogumiła Kaczmarek

Zmieniony ( 14.09.2008. )
Czytaj całość…

««  start « poprz. 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 nast.  » koniec »»