Szkoła Podstawowa w Tuchorzy
Otwarcie dworku w Kiełpinach PDF Drukuj Email
13.06.2008.

8 czerwca 2008 r. - otwarcie dworku w Kiełpinach

Zmieniony ( 22.10.2008. )

Wędrówki po Warszawie PDF Drukuj Email
09.06.2008.

Od dnia 30 maja do 2 czerwca trwała wycieczka klas pierwszych gimnazjalnych ZSPiG w Tuchorzy do stolicy Polski-Warszawy, zorganizowaną przez nasze wychowawczynie panią Zytę Maternę i panią Bożenę Nowak. Dodatkowymi opiekunami byli pan Zbigniew Wąsik i pan Robert Strażyński.

O godzinie 5:00 rano wyruszyliśmy w podróż autokarem trwającą około 10 godzin. Wszyscy czuliśmy podekscytowanie i wyglądaliśmy przez okna, w nadziei, że zobaczymy już Warszawę. Na krótko zatrzymaliśmy się w Niepokalanowie, aby zwiedzić tamtejszy kościół. Wreszcie stało się! Szczęśliwie dojechaliśmy do celu. Stolica przywitała nas ulicznymi korkami, wysokimi wieżowcami i przede wszystkim sunącymi obok nas tramwajami.

Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej PDF Drukuj Email
08.06.2008.

Dnia 30 maja br. o godzinie 6 rano klasy Va, Vb i VIa  wyjechała na wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej. Naszą przygodę zaczęliśmy od kopalni węgla kamiennego w Nowej Rudzie, w drodze do kopalni złota w Złotym Stoku odwiedziliśmy Kłodzko (godna uwagi starówka twierdza). Wszyscy z utęsknieniem oczekiwaliśmy najważniejszego punktu programu, czyli zakwaterowania i obiadokolacji. O godz. 2200 mieliśmy teoretycznie ciszę nocną.

Następnego dnia wyruszyliśmy w kierunku Karłowa, aby „wspiąć” się na Szczelinie, potem błądziliśmy w labiryntach Błędnych Skał. Niezapomnianych wrażeń dostarczyła nam kaplica czaszek w Czermnej, po której relaksowaliśmy się w uzdrowisku w Kudowie Zdroju. Po obiadokolacji mieliśmy dyskotekę i ognisko, po powrocie do pokoi niektórzy zaczęli się pakować inni wyczerpani wrażeniami poszli spać.

Wczesna pobudka (630 ), generalne porządki, zjedliśmy śniadanie, pożegnaliśmy się z lud?mi, którzy nas ugościli i wyruszyliśmy do Międzygórza. Kolejne schody nad wodospad Wilczki i do ogrodu bajek były dla niektórych wyczerpujące (aby nie rzec dobijające).

Wycieczka w Góry Świętokrzyskie PDF Drukuj Email
29.05.2008.

6 maja klasy 2 gim. oraz 3a gim. pojechały na Wycieczkę w Góry Świętokrzyskie. Oto relacja z naszego jakże ciekawego wyjazdu:

6 maja:
O godz. 4:45 spod szkoły ruszyliśmy w długą drogę. W sumie do celu naszej podróży jechaliśmy jakieś 9h łącznie z przerwami. Pierwszego dnia mieliśmy okazję zwiedzić: Muzeum Orła Białego w Skarzysku-Kamienna, Dąb Bartek i Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęborku. Następnie udaliśmy się do "Jodłowego Dworu", miejsca, w którym spędzaliśmy noce. Tam zjedliśmy obiado-kolację po czym udaliśmy się do swoich pokoji. Wszyscy byli bardzo zmęczeni, ale i tak nikt prędko nie zasnął. Młodzież do pó?na siedziała i rozmawiała.

Czytaj całość…

««  start « poprz. 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 nast.  » koniec »»